Wednesday, 17 August 2011

Ramadhan & Raya...

Alhamdulillah...hari nie dah masuk hari ke-17 kite semua (umat islam) berpuasa.eh..eh...lum cuti puasa lg...:-) Tahun nie adalah tahun ke-2 aku berpuasa sebagai seorang isteri..Alhamdulillah lah, semuanye berjalan lancar dan idea untuk memasak tak pernah kering..

Bercerita pasal hari raya, tahun nie sama seperti tahun2 lepas, aku menjahit sendiri langsir umah aku (alah jahit lurus aje) x ada corak2 pun..hehehe...dan yang paling seronok, tahun nie aku mulakan bisness utk jual coklat..Alhamdulillah murah rezeki aku pada bulan yg mulia nie...lebih dari 50 tempahan aku terima, tak sia2 aku belajar buat coklat..ingatkan nak buat mkn sendiri, rupanya boleh jadi side income..Thanks Ya Allah atas rezeki ini...

Inilah antara coklat2 yg telah aku buat :-




Lepas ini, insyaAllah aku nak cube belajar lg buat coklat untuk pelbagai majlis...:-) mane tau kan lepas nie boleh jadi taukeh cokalt..amin...

No comments:

Post a Comment